Thursday, December 20, 2012

.....!!!!!!!....sweet story...!!!

Dalam asyik bercakap dan leka berbual...
Tiba2 sahabatku tercegang...bayangkan dalam leka bercakap tiba2 panggilan itu terkeluar Dari mulutnya...hahhahaa....terkedu aku seketika...
Perbualan terhenti seketika dan d sambung kembali...seperti biasa ia kembali berbual...
Bayangkan sebelom ni hanya perkataan biasa sahaja yg keluar and then terkeluar that word....

Phhewwww....sape tak terkejut n berdebar kn..Today, no persoalan yg d Tanya...
Okeyy....juz keep quit...full stop....huhu....
Sweet that moment n I will remember that moment....
Bayangan Dan kenangan sentiasa dalam ingatan ini....mcm lagu plak kn dengar celoteh aku nie...huhu....tapi celoteh aku inilah yang membuatkan aku tersenyum sendirin...

But I'm not crazy person tau...huhu....Lucu, sweet n yg sewaktu dengar nye laa...aku bayangkan yang aku sentiasa dalam kegembiran...insya Allah... :))...

Semua yang aku coretkan ini adalah untuk aku mengimbau kembali....
Semoga hari-hari yang sebelum ini akan muncul lagi suatu ha nanti....

Amin.... :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...