Tuesday, December 3, 2013

Kursus at P.Pangkor

Assalamualaikum....
03.12.2012....Selasa.....10.28a.m......
di KKM sudah satu tahun....berlalu dengan pantas n cepat...pelbagai kenangan manis,pahit, masin n sebagainya dah di rasai....lumrah hidup di perantauan...semuanya kene tanggung sendiri....
pelbagai cerita suka duka di alami...pelbagai ragam manusia di ketahui...kejujuran,kebenaran n sebagainya sudah di temui....
aku tetap mencari diri aku yg sebenarnye.....kadang kala aku terfikir adakah aku ini manusia yg jujur @ manusia yg penuh kepura2an...berpura2 untuk tutup kelemahan diriku atau berpura2 untuk kuatkan semangatku berada di perantauan ini yg penuh dengan cabaran....

Disember adalah bulan terakhir untuk tahun ini....2013....
satu perjalanan yang amat panjang.....
kenangan dengan kawan baru..berjumpa dengan kawan baru....
seronok...sweet..gila2 n happening...
sempoii laa dpt kenal dgn korang....huhu..

pape pong aku nk share sikit laa aku punyer teman2 sepanjang aku bekerja di BPF,KKM ni...
challow....hehe..
selamat menjengah ke aku punyer blog....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...